1.Do czego mogę używać portalu Labs in Town?

  • do sprzedaży biletów
  • do sprzedaży karnetów na ilość wejść lub na okres czasu
  • do wystawiania darmowych wejściówek na wydarzenia
  • do zamieszczania samych ogłoszeń o wydarzeniach darmowych, targach i eventach

2.Jak zacząć zamieszczać wydarzenia?

Należy otworzyć konto sprzedawcy i skonfigurować system płatności (wszystkie kolejne kroki podpowiadane są instrukcjami w panelu oraz w mailach)

3.Czy mogę zamieszczać ogłoszenia o darmowych wydarzeniach bez zakładania konta sprzedawcy?

  • Nie. Należy założyć pełne konto, jak również skonfigurować płatność.

4.Jak zamieścić ogłoszenie o wydarzeniu darmowym, na które jednak chcę rejestrować uczestników?

  • po kliknięciu "dodaj wydarzenie" należy wybrać "bilet" i określić jego cenę jako 0zł

5.Jak rozliczam się z portalem?

  • System jest tak opracowany, że prowizja odlicza się automatycznie. Otrzymujesz od nas raz w miesiącu fakturę na wysokość prowizji, jaką pobraliśmy od Ciebie przy sprzedaży biletów.

6.Czy cokolwiek zapłacę, jeśli nie sprzedam biletów?

  • Nie. Prowizja jest pobierana tylko w przypadku sprzedaży.

7.Jak się dowiem, ile biletów na mój warsztat zostało sprzedanych i kto je kupił?

  • System automatycznie wysyła do Ciebie maila z informacją o nowym zamówieniu i z danymi kupującego, które są dostępne również w Twoim panelu sprzedawcy w sekcjach "Moje zamówienia" i "Sprzedane bilety", a każda płatność rejestrowana jest w Twoim panelu Przelewy24 w sekcji Rejestr transakcji.

8.Czy cokolwiek zapłacę za wystawienie darmowego wydarzenia?

  • Nie. System zarabia tylko wtedy, gdy Ty zarabiasz.

9. Jak założyć butik na Labs in Town i skonfigurować płatności?

  • Zakładasz standardowe konto użytkownika (zaloguj się).Po utworzeniu zwykłego konta Użytkownika w serwisie LIT z poziomu moje konto możesz je rozszerzyć do konta Sprzedawcy
  • Wypełniasz formularz, a w nim podaj dane identyfikujące Twoją firmę. Pamiętaj, że tych danych wymaga art. 39 nowej Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014, poz. 827):
    • Nazwa firmy i dane teleadresowe (mail, telefon, adres siedziby)
    • Adres do reklamacji, jeśli jest inny niż powyższy
    • NIP (w określonych przypadkach KRS) oraz organ rejestrujący działalność

  • Po założeniu konta sprzedawcy otrzymasz mailem informację, że Twój lab (butik) został           otwarty i możesz dodać pierwsze wydarzenie. Twój butik będzie widoczny dla Klientów dopiero    wtedy, gdy zaakceptujemy Twoje pierwsze wydarzenie oraz kiedy skonfigurujesz płatności.

  • Skonfiguruj system płatności. Poprzez nasz Serwis założysz konto w Przelewy24. Podaj dane i sprawdź dokładnie ich poprawność, gdyż nie będzie już możliwości ich samodzielnej edycji. Zapoznaj się z regulaminem Przelewy 24 i zaakceptuj go.

  • Płatności za Twoje wydarzenia będą przychodziły na Twoje subkonto w Przelewy24, skąd z ustaloną przez siebie częstotliwością będą przelewane na Twoje konto firmowe. Wypłaty z subkonta są darmowe. Kwota przychodząca na Twoje subkonto jest kwotą ostateczną, z której odliczona jest już prowizja Serwisu. Nie musisz uiszczać już żadnych innych opłat, bo rozliczenie następuje automatycznie.

    Raz w miesiącu otrzymasz od nas fakturę za prowizję, którą pobraliśmy od Ciebie automatycznie w trakcie dokonywania wpłat przez Klientów.
  • Faktura będzie przesłana drogą elektroniczną.

    Otrzymasz dostęp do panelu w Przelewy 24, gdzie skontrolujesz przebieg swoich transakcji. Raz w miesiącu nasz system automatycznie wygeneruje dla Ciebie podsumowanie sprzedaży z całego miesiąca. Otrzymasz je od nas na adres mailowy.