Chcesz dodać pierwsze wydarzenie w swoim nowo utworzonym butiku? Nic prostszego! Zobacz szybki instruktaż na naszym kanale YouTube Labs in Town lub postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

sprzedaż wydarzenia 1

Zaloguj się do swojego konta sprzedawcy i kliknij na $ Dodaj wydarzenie.

Teraz podaj kilka informacji, wybierając interesujące Cię opcje:

  • Wybierz bilet, karnet lub ogłoszenie.
    bilet - płatne jednorazowe wydarzenie lub wydarzenie bezpłatne z koniecznością rejestracji (dajemy bilet w cenie 0zł)
    karnet - płatne cykliczne wydarzenie (przykładowo: 4 wejścia lub okres ważności od/do)
    ogłoszenie - tylko bezpłatne wydarzenia, bez możliwości rejestracji
  • Dodaj nazwę (nie przesadź z długością :p) i opis wydarzenia. Chcesz, żeby twoi klienci szybko zdecydowali się na zakup? Zadbaj o to aby tekst był atrakcyjny i komunikatywny zwłaszcza ten umieszczony w skróconym opisie. Pamiętaj, że podanie odpowiednich informacji o wydarzeniu jest również wymagane przez art. 39 Ustawy o prawach konsumenta - nie zapomnij podać wszystkich szczegółów w pełnym opisie.
  • Musisz dodać co najmniej jedno zdjęcie wydarzenia. Zdjęcie dodane jako pierwsze pojawia się jako główne. Większość z nas to wzrokowcy. Dobre zdjęcia to wizytówka twojego ogłoszenia! Brak Ci inspiracji? Poszukaj na portalach z darnowymi zdjęciami z licencją CC0 Public Domain (do użytku komercyjnego, np. pixabay.com Za duże zdjęcie? Dostosuj je do wymagań według własnego uznania w darmowym edytorze zdjęć online, np. pixlr.com. Jak to zrobić? zobaczysz na naszym kanale YouTube Labs in Town.
  • Dodaj termin lub więcej terminów w zależności od potrzeb.
  • Dodaj ilość biletów/karnetów, jaką chcesz wystawić.
  • Wpisz nazwę dzielnicy i dokładny adres wydarzenia, który marker zaznaczy na mapie. Ułatwi to szybką orientację kupującym.
  • Dodaj regulamin swojego butiku, zasady, jakie obowiązują uczestników warsztatu, a także warunki zwrotów i reklamacji, w tym dane kontaktowe, pod jakimi przyjmujesz zwroty i reklamacje, jeśli są one inne niż podane wcześniej. Zamieszczenie informacji o zwrotach i reklamacjach jest wymagane przez nową Ustawę o prawach konsumenta. Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za obsługę zwrotu biletów w określonych przypadkach. Klienci w tych sytuacjach skontaktują się z Tobą.
  • Dodaj wydarzenie do odpowiednich kategorii (możesz wybrać więcej niż jedną), a także filtrów.

Po dodaniu wydarzenia dostaniesz maila z informacją, że Twoje wydarzenie zostało zaakceptowane.

Każde następne wydarzenie nie wymaga już naszej akceptacji i od razu pojawia się w Serwisie :-)

W każdej chwili możesz zmieniać ilość dostępnych biletów na wydarzenie! Możesz edytować również opis, pamiętaj jednak aby poinformować o tym swoich klientów by nie wprowadzić ich w błąd.

Kiedy Klient kupi bilet na Twoje wydarzenie, błyskawicznie otrzymasz informację na maila.

Klient może zadać Ci pytanie poprzez stronę, które otrzymasz na podanego maila. Dbaj o wizerunek swojej firmy i naszego Serwisu i nie zaniedbuj odpowiedzi na pytania Klientów.

Na Twoim koncie pojawią się dane Klienta i konkretnej transakcji. Na adres mailowy Klienta możesz przesyłać informacje o ewentualnych zmianach związanych z wydarzeniem.

Proste? Jeśli masz problemy, pisz do nas! Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.